6099150555 |
Escriptura creativa (primària) |
2021-2022 |
Assessorament. Educació Infantil |
|
|
|
14/10/2021 - 15/6/2022 (30 hores) de 11:00h a h |
|
C El Carme |
|
c. Hostal de la Bordeta, 11 (La Bordeta) (Lleida)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei de Suports i Recursos Lingüístics
|
| |
|
|
| |
Tipus activitat |
ECP1 Escriptura creativa (primària)
|
| |
Inscripció |
13/09/2021 - 26/09/2021 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Estratègies i tècniques per estimular l’escriptura: les activitats de desbloqueig i els elements narratius.
|
| |
Objectius |
Entendre els processos creatius de l'escriptura en els alumnes.
Conèixer i inventar alguns exercicis d'escriptura creativa.
Aplicar activitats d'escriptura creativa a l'aula.
Aprendre a valorar críticament els escrits dels alumnes.
|
| |
Continguts |
La via racional i la via intuïtiva per a la producció d'un escrit.
Aspectes implicats en la creació d'un text: les veus narratives, els personatges, el diàleg, les descripcions i la claredat.
Activitats d'escriptura creativa.
|
| |
Observacions |
Formació en dijous tarda
|
| |
Formador/a |
Rosa Mateu i Prunera
|
| |
Avaluació |
Qüestionari de satisfacció (en finalitzar la formació).
Planificació d’activitats d'escriptura amb les orientacions donades a l'assessorament.
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
Valoració positiva de les activitats planificades.
|
| |
Persones destinatàries |
Mestres de primària.
|
| |
E-mail |
crp-segria@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dijous |
14/10/2021 |
1700 |
1900 |
Sessió 2 |
dijous |
11/11/2021 |
1700 |
1900 |
Sessió 3 |
dijous |
13/01/2022 |
1700 |
1900 |
Sessió 4 |
dijous |
27/01/2022 |
1700 |
1900 |
Sessió 5 |
dijous |
24/02/2022 |
1700 |
1900 |
Sessió 6 |
dijous |
10/03/2022 |
1700 |
1900 |
Sessió 7 |
dijous |
21/04/2022 |
1700 |
1900 |
Sessió 8 |
dijous |
19/05/2022 |
1700 |
1900 |
Sessió 9 |
dijous |
26/05/2022 |
1700 |
1900 |
Sessió 10 |
dimecres |
15/06/2022 |
1700 |
1900 |
|
| |